Een buikspieren schema maken

Voor mensen die een platte of gespierde buik willen kan een buikspieren schema heel handig zijn. Dit helpt de buikspieroefeningen bij te houden en oefeningen te plannen. Volgens een schema werken werkt meestal ook motiverend.

Training schema

Buikspieren schemaEerst moet eer training schema gemaakt worden. Hierin moeten de buikspieroefeningen en cardio trainingen gezet worden. Je kunt zo een hele week voorruit plannen. Het is ook belangrijk om rust dagen in te plannen. Overdrijven is namelijk ook een vak en hierdoor loop je blessure op, waardoor je uiteindelijk langer bezig bent. Bouw ook niet te snel op en probeer zo rustig mogelijk op te bouwen. Je hoeft niet in een week al honderd crunches te kunnen vooral niet als een beginner. Leer meer over training schema’s op een van de onderstaande websites:

Een voeding schema

Een bekende gezegde is je bent wat je eet en dit geld zeker bij het trainen. Je inspanningen en al de buikspieroefeningen zullen voor niks zijn, tenzij je een goed voeding schema hebt. Een voeding schema helpt je calorie├źn bij te houden en je weet precies wat je in een dag en week eet. Het inplannen van maaltijden klinkt gek, maar dit zal je zeker helpen. De gouden combinatie is dan ook voeding en training. De meeste personal trainers zullen dan ook zeggen dat goed eten al 60% van het werk is.

0 comments:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>